Rodziny mieszkające w Św. Józefie i Św. Stanisławie w latach 1895-1945: „A”

Św. Józef:
Adamczyk Magdalena + Władysław Budzik
Andrejczuk Ignacy + Anna Oleksy
Aniżewski Wojciech + Tekla Ragan
Augustyn Jan  + Katarzyna Domino
Augustyn Marianna (c. Jana) + Jacek Przybyła
Augustyn Michał (s. Jana) + Marianna Juda
Augustyn Władysław (s. Jana) + Anna Przybyła
Augustynowicz Domicella + Władysław Cechnicki

*Michał Augustyn ok. roku 1918 przeprowadził się do Św. Stanisława.

Św. Stanisław:
Adamczyk Stanisław + Aniela Wajs
Adamowicz Piotr + Katarzyna Wasyl
Antończyk Jan + (1) Anna Zięba, (2) Rozalia Moryl
Antończyk Józef + Wiktoria Cisak
Aschenbrenner Stanisław + Katarzyna Reisch
Augustyn Wojciech (s. Jana) + Zofia Wypysek
Augustyn Anna (c. Michała) + Jan Kaciała
Augustyn Zofia (c. Michała) + Roman Golis
Augustyn Salomea (c. Michała) + Władysław Golis
Augustyn Michał (s. Michała) + Janina Radorzycka
Augustyn Marianna + Franciszek Jarosz

Advertisements

41 komentarzy

  1. zapraszam do obejrzenia mapy wsi sw Jozef wraz z zaznaczonymi nazwiskami osob mieszkajacych w tej wsi. Mapa zostala stworzona przez niezyjacego juz mieszkanca tej wsi.
    http://polkanakresach.blogspot.com/2013/05/wies-swiety-jozef-village-of-st-joseph.html

    Odpowiedz

    • Tę mapę naszkicował podobno rosyjski czy ukraiński sołtys wsi ok 1941 roku, można ją zobaczyć (nie wiem czy w oryginalnej wersji) u jednego z obecnych mieszkańców wsi (dom najbliżej cmentarza, dawna ul. Koliby).

      A którego roku pochodzą zdjęcia Św. Józefa na blogu?

      Odpowiedz

      • Dokladnie kto ja naszkicowal nie wiem ale wyniosl ja chlopiec mieszkajacy w domu znajdujacym sie blisko ruin kosciolu.
        Jesli chodzi o zdjecia to sa one bardzo aktualne poniewaz zrobione zostaly 1 maja 2013 roku
        Pozdrawiam

  2. Posted by k.g. on Listopad 15, 2013 at 5:54 pm

    Witam, nie znalazłam żadnych informacji na temat rodziny Ozimek, Łuczyńskich i Cebula mieszkających we wsi św. Józef. Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje na ich temat?

    Odpowiedz

    • W Św. Józefie zakupił ziemię i tam się osiedlił:
      – Paweł Cebula wraz z żoną Rozalią Magda.
      Prawdopodobnie do Św. Józefa przyjechali w 1901 roku, ale nie wiem skąd.

      Do 1906 roku mieli 3 dzieci:
      – 1902 Jan
      – 1906 Antonina
      – 1808 Michał

      Ok 1907 roku musieli się przeprowadzić ze Św. Józefa do pobliskiego Św. Stanisława, bo Michał w 1908 roku urodził się już tam.

      Prawdopodobnie ok 1909 roku w Św. Stanisławie umiera Rozalia, i Paweł żeni się po raz drugi – tym razem z Rozalią Rzeszutko.

      Do 1917 roku mają także 3 dzieci:
      – 1910 Magdalena
      – 1912 Stefan
      – 1917 Piotr

      W Św. Józefie mieszkał także Wojciech Cebula (być może najstarszy syn Wojciecha, urodzony jeszcze przed wyjazdem do Św. Józefa?), który w 1922 roku ożenił się z Zofią Chmielowiec (córką Franciszka i Marianny Wojtowicz). W 1924 roku urodził się im syn Mieczysław Józef, a w 1936 córka Anna (zmarła w 1936).
      Dalszych losów nie znam.

      Z kolei w Św. Stanisławie mieszkali:
      1. Józef Cebula + (1926) Józefa Ozimek.
      Dzieci:
      – 09.02.1928 Julian Bolesław
      – 08.03.1933 Stanisława Józefa
      – 03.04.1936 Romana
      – 02.07.1937 Kazimierz Walenty

      2. Cebula Michał + Adela (Julia) Posłuszny.
      Dzieci:
      – 14.07.1938 Tadeusz Jan
      – 15.10.1942 Stefania Rozalia

      3. Stefan Cebula + (1938) Zofia Idzi.
      Dzieci:
      – 23.06.1939 Janina
      – 24.02.1941 Stanisław

      4. Cebula Antonia + Aleksander Kaliniak.
      Dzieci:
      – 25.08.1933 Władysław (zmarł jako dziecko)
      – 07.10.1935 Stanisław
      – 15.02.1938 Zdzisław Czesław

      5. Cebula Agnieszka + Paweł Kurzawa
      Dzieci:
      – 24.01.1914 Józef

      Podejrzewam, że wszyscy oni, tzn. Józef, Michał, Stefan, Antonina i Agnieszka byli dziećmi Pawła, choć nie mam na to dowodów.

      Odpowiedz

  3. Posted by Ryszard Dudkiewicz on Listopad 24, 2013 at 10:10 pm

    Czy jest szansa pojawienia się (alfabetycznie) następnych mieszkańców Św.Józefa i Św.Stanisława. Wierzę, że pojawią się nowe intrygujące informacje.
    Pozdrawiam Ryszard D.

    Odpowiedz

  4. Posted by Kaja on Listopad 30, 2013 at 6:31 pm

    Dziękuję bardzo;))) Romana to moja babcia. Zmarła 4 lata temu. Juliana znałam ale zmarł już dawno. A Kazimierz prawdopodobnie żyje.

    Odpowiedz

    • A wiadomo jak nazywał się dziadek Romany ze strony ojca?
      czy posiada Pani jakieś zdjęcia ze Św. Józefa?

      Odpowiedz

      • Posted by Kaja on Grudzień 9, 2013 at 2:32 pm

        Dziadek Romany ze strony ojca nazywał się prawie na 100% Paweł.
        Mam trochę zdjęć św Józefa. Stare jeszcze z kościołem jak był remontowany i po wojnie jak Dziadek Julian tam był. Mam też rodzinę, która wyemigrowała do Argentyny ze św Józefa i Stanisława.

  5. Dobry wieczór….Dziadek mój został wywieziony na Sybir i tam prawdopodobnie zmarł.Mój tato urodził się w Chorośnie….może ma ktoś informacje o rodzinie Władysławie i Katarzynie Żurek?

    Odpowiedz

  6. Posted by Kaja on Grudzień 9, 2013 at 2:54 pm

    Co do pokolenia Jóżefa Cebuli nie zgadza się ślub jego ojca z Rozalią Magda.To rok 1901 a pradziadek czyli Józef Cebula urodził się w 1890 roku na pewno a jego matka to Rozalia ale Rzeszutko. Dowód mam tylko z papierów przesiedleńczych gdzie wszystko błędnie pisali więc może się nigdy nie dowiem która to była ta Rozalia ale po roczniku nie pasuję Rzeszutko tylko Magda i to sprzed ślubu. A rok urodzenia pradziadka jest pewny bo to wiem od prababci Józefy, babci Romany i w dokumentach też tak jest.
    Natomiast prababcia Józefa Cebula urodziła się w Łanczynie.

    Odpowiedz

  7. A skąd Pani wzięła informację, że 1901 to rok ślubu Pawła Cebuli z Rozalią Magda?

    Czy zna może Pani daty urodzin i śmierci Pawła Cebuli?

    Odpowiedz

  8. Posted by Kaja on Grudzień 11, 2013 at 7:20 pm

    Źle przeczytałam w pośpiechu z tym ślubem, to był przyjazd.
    Natomiast o Pawle Cebuli nie mam nic. Dziś znalazłam dokumenty Kazimierza Cebuli gdzie widnieje wszędzie data urodzenia 28.06.1939r Św Stanisław, a babcia Roma jest z 1938r ale to takie niuanse.

    Odpowiedz

  9. Posted by Martina Kuligowska on Styczeń 25, 2014 at 2:01 pm

    jakieś informacje na temat rodziny Kosydorów?Karolina zd. Kosydor Iwańska (ur.3.01.1888r.) Wojciech Kosydor, Barbara Kosydor zd. Kotyrba?

    Odpowiedz

    • jakieś informacje

      Odpowiedz

      • Posted by Halina on Listopad 19, 2014 at 4:29 pm

        Jestem zoną wnuka Karoliny Iwańskiej zd .Kosydor ur.3.01.1888 r. w Kulczycach k. Sambora córka Wojciech i Barbary zd .Kotyrba.
        Posiadam akt ślubu ze Swiętego Józefa Karoliny Kosydor i Jana Iwańskiego z 8. Lutego1908 r. Swiadkami ślubu są Tomasz Kosydor i Teofil Iwański, akt jest po łacinie i zniszczony. nie potrafię prztłumaczyć.Może Pan ma w swoich zasobach?
        Czy Karolina jest siostrą Anny? jak miała na imię matka Anny?
        Czy Anna Mołoń miała dzieci np syna Stanisława lub córke Marię.
        Czy mówi Panu coś nazwisko Władysław Kosydor?
        Czy mówi Panu coś nazwisko Maria z Kosydorów Kawalerowiczowa zm.
        22.8.1941r w Krakowie tam mieszkała. Karolina Kosydor jak miała 12 lat była u ciotki w Krakowie. Jakie powiązania z Karolina Magdalena i Anną Kosydor.Wszystkie 3 wymienone sa do spadku po Marii Kawalerowiczowej z Kosydorów.
        Maria Kawalerowicz jest wpisana w metryce chrztu syna Karoliny Iwańskiej z domu Kosydor z 1910 r jako matka chrzestna lub obecna na chrzcie Sanok akt po łacinie Maria Kawalerowicz usesor Victoris.
        Rozalia z Kosydorów Kaliska siostra Marii Kawalerowicz czy to siostry a może córki Wojciecha Kosydora urodzone przed przyjazdem do Sw, Wojciecha.
        W domu męża mówiono o Kaliskich ,Mołoniach, Kawalerowiczach Przybylskich .
        Moja Teściowa Kazimiera Wiewiórska zd. Iwańska ur.27.05.1918 córka Jana i Karoliny zd. Kosydor już nie żyje nie mamy kogo zapytać o te wszystkie powiązania.
        Może Panu uda sie coś ustalić.
        Czy jest Pan autorem ksiązki o ludziach mieszkających w Otyni?
        Mój mąż miał możliwość kupienia książki ale nie zrobłl tego teraz żałuje.
        Martyna Kuligowska to moja wnuczka.
        Pozdrawia Halina.

    • Posted by Wiesław Kosydor on Czerwiec 21, 2014 at 4:49 pm

      Jestem synem Feliksa Kosydor (syn Michała i Magdaleny z d. Galińska) ur. 30.05.1897r w Świętym Józefie. Jeśli coś Ci to mówi, odezwij się.

      Odpowiedz

      • @ Wiesław Kosydor

        To ciekawe co Pan pisze, bo znalazłem akt urodzenia Feliksa Kosydora w księgach parafialnych ze Św. Józefa i nie jest on (wg nich) synem Michała.

        Jego chrzestni to: Wojciech Cieśla oraz Zofia Glac (żona Sebastiana)
        .
        Poza tym jedyne wzmianki o rodzinie Kosydor z ksiąg parafialnych to:

        * Kosydor Wojciech 1839-1907
        * Kosydor Tomasz 1941-1911 (żona: Tekla Ogryzek)

        Jest jeszcze córka Wojciecha – Anna Kosydor (1889-1939), która wyszła za Jana Mołonia.

        Podejrzewam (choć nie mam potwierdzenia w dokumentach), że Tomasz i Wojciech to bracia.

    • Posted by Wiesław Kosydor on Czerwiec 23, 2014 at 6:31 pm

      Na temat mojego ojca Feliksa Kosydor pisałem poniżej, otrzymałem odpowiedź. Śliczne dzięki dla autora strony. Teraz mam jeszcze większy niedosyt informacji.
      A teraz do Martiny: Mój ojciec miał jeszcze dwie starsze siostry (Karolina by pasowała?), urodzone jeszcze przed przyjazdem do Świętego Józefa. Nie wątpię, że Twoja rodzina i moja, to jacyś bardzo bliscy. Napisz do mnie, to może z naszych wspólnych danych sklecimy coś więcej. wieslaw@kosydor.pl

      Odpowiedz

      • Żeby wyjaśnić sprawę do końca, miałbym kilka pytań, jeśli Pan pozwoli:
        1. czy posiada Pan akt urodzenia Feliksa Kosydora oraz akt ślubu Michała Kosydora z Magdaleną Galińską?
        2. z jakiej miejscowości przyjechała do Św. Józefa rodzina Kosydor?
        3. czy wiadomo jak nazywali się rodzice Michała Kosydora oraz rodzice Magdaleny Galińskiej?
        4. czy posiada Pan może jakieś zdjęcia Feliksa, Michała czy Magdaleny?

      • Posted by Wiesław Kosydor on Czerwiec 24, 2014 at 5:25 am

        Na temat mojego ojca Feliksa. Posiadam akt ślubu Feliksa z moją mamą Ireną z Gajewskich. Stąd odczytałem imiona jego rodziców. Zdjęcia Feliksa z różnych okresów życia począwszy od wieku kilku lat też posiadam. Mogę udostępnić skany, ale nie wiem jak to uczynić w ramach tej strony internetowej. Mam też zdjęcie Michała, ale Galińskiego, mojego dziadka (tak się mówiło w mojej rodzinie), zmarłego w Krakowie 1965.03.26 (datę znalazłem z dokumentacji cmentarza, ale wg mnie prawie pewna)
        Być może dotrę do większej ilości dokumentów, ale to potrwa.

      • Ale rozumiem, że aktu urodzenia ojca Pan nie posiada?
        Pytam dlatego, że właśnie w akcie urodzenia Feliksa Kosydora z 1897 roku nie ma mowy o Michale Kosydorze. Zapisana jest tylko matka – Magdalena Kosydor. I żeby było ciekawiej – jest to jej nazwisko rodowe, nie po mężu. Magdalena to córka Wojciecha Kosydora (1839-1907) i Elżbiety (nazwiska matki nie potrafię odczytać). A więc patrząc na zapisy z księgi urodzin można odnieść wrażenie, że Feliks Kosydor był nieślubnym dzieckiem Magdaleny Kosydor.

      • Posted by Wiesław Kosydor on Czerwiec 24, 2014 at 1:02 pm

        Aktu urodzenia ojca Feilksa Kosydora nie posiadam. Uruchomiłem w tej sprawie brata, który może posiadać jeszcze jakieś dokumenty rodzinne. Może coś „wyskrobiemy” z szaf rodzinnych.Emocjonalnie, to rzucił mnie Pan tymi tajemnicami rodzinnymi na kolana. Wygląda na to, że Michał Galiński tylko „robił w rodzinie za dziadka”, czyli niby ojca (ojczyma?) mojego ojca. Ale to też jakaś rodzina(?), sądząc po nazwisku. Już się gubię w tym.
        Bardzo, bardzo dziękuję za te wszystkie rewelacje. Mam nadzieję, że będzie jeszcze ciąg dalszy i uda mi się uporządkować historię rodu.

  10. Posted by Marek Mazur on Styczeń 25, 2014 at 3:12 pm

    Dzień dobry.
    Jestem wnukiem Jana i Eugenii Mazur ( z domu Połeć), którzy mieszkali w Świętym Józefie przy ulicy Szkolnej. Czy ktoś z Państwa posiada może jakieś informacje o moich dziadkach?

    Odpowiedz

    • Jan Mazur (s. Wawrzyńca i Anieli Wojtoń) i Eugenia Połeć (c. Antoniego i Agnieszki Kamieniec. Do 1925r. mieszkali w Bredtheim. Od ok 1926 w Św. Stanisławie, a od 1932 w Św. Józefie. A może to było ciągle to samo miejsce, tylko ksiądz w księgach za każdym razem zapisywał je inaczej??
      Dzieci:
      – 21.07.1923 Stefania (Bredtheim)
      – 12.02.1925 Joanna [Janina] (Bredtheim)
      – 19.09.1931 Michał (Św. Stanisław)
      – 16.12.1934 Zofia (Św. Józef – zmarła jako dziecko)
      – 16.11.1937 Zbigniew Leopold (Św. Józef)
      – 10.03.1941 Katarzyna Krystyna (Św. Józef).

      Którego z synów Jan jest pan synem?

      Zna pan może daty śmierci Jana i Eugenii i miejsca ich pochówku?

      Odpowiedz

  11. Nie mogę doczekać się „C” 🙂 Może więc poza kolejnością uzyskałbym informację odnośnie Stanisława Czajki i Salomei Rudnik? Mieszkali w Św. Józefie do 1945, a wcześniej być może w Bredtheim.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za cenne informacje na blogu. Naprawdę dobra robota!

    Odpowiedz

  12. Posted by Halina Pierog on Kwiecień 18, 2014 at 3:55 pm

    Witam, czekam z niecierpliwoscia na litere „P” Czy jest mozliwe uzyskanie informacji dotyczacej Jana Pieroga i Katarzyny Pierog z domu Swiatek ze wsi Sw.Jozef ?
    Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za te bezcenne wiadomosci i informacje.

    Odpowiedz

    • @ Halina Pieróg.

      Do spisu na literę „p” jeszcze daleko, więc napiszę teraz co udało mi się znaleźć 🙂

      Piróg Jan i Katarzyna Świątek mieszkali w Św. Józefie pod nr 20.
      Jan był synem Jakuba i Heleny Magdziak, a Katarzyna – Jana i Anny Burek.
      Dzieci:
      – 1896 Karolina
      – 1897 Stefania
      – 1899 Marianna
      – 1901 Władysław
      – 1902 Michał
      – 1904 Anna
      – 1905 Franciszek

      Mam wrażenie, że jakoś po 1905 Katarzyna zmarła, a Jan chyba ożenił się po raz drugi z wdową Katarzyną Wierzbicką-Ragan (1871-1909). Po 1909 roku Jan chyba wyjechał ze Św. Józefa.
      Czy potwierdza Pani te informacje?

      Odpowiedz

      • Posted by pierog-zurak on Październik 7, 2016 at 6:48 pm

        @ bloomthejew

        Przepraszam za ta bardzo opozniona odpowiedz, dopiero dzisiaj wyszukalam Panskie informacje, za ktore jestem bardzo wdzieczna. Jan Pirog jest moim dziadkiem, a moj ojciec to Franciszek Pirog. Wiem ze mial siostre Stefanie i moja ukochana ciocie Marianne. Wiem tez ze Wladyslaw Pirog zmarl jako kilkumiesieczne dziecko a Michal Pirog zaginal bez wiesci i pozostawil syna Janka Piroga, ktorego wychowywali moi dziadkowie. Moja babcia Katarzyna Swiatek zmarla w 1906 roku a dziadek Jan Pirog ozenil sie po raz drugi z Katarzyna Wierzbicka-Ragan. Nie jest mi znany fakt, ze moj tato mial jeszcze dwie siostry: Karoline (1896) oraz Anne ( 1904). Nie wiem tez nic o tym ze moj dziadek Jan Pirog opuscil po 1909 roku wies Sw. Jozef. Byc moze po smierci drugiej zony zdecydowal sie na ten krok. Niestety, w mojej rodzinie nie ma juz zyjacych osob, ktore moglyby mi pomoc w ulozeniu tej zyciowej drogi moich dziadkow. Moze ktos jest w posiadaniui dalszych informacji dotyczacych rodziny Jana Piroga i mojej babci Katarzyny Swiatek corki Jana i Anny Burek.?
        Czesto robie sobie wyrzuty, ze wczesniej nie interesowalam sie historia swojej rodziny, teraz kiedy tyle czlonkow mojej rodziny nie zyje, bedzie to bardzo trudne a byc moze w ogole nie mozliwe. Mimo to chcialabym jeszcze raz podziekowac za ten blog, ktory daje mi mozliwosc przywolania wspomnien i obrazow z tamtych odleglych lat. Moim marzeniem jest odwiedzic wies Sw. Jozef, Moze uda mi sie odnalezc slady moich przodkow ?
        Serdecznie pozdrawiam
        Halina

  13. Posted by Wiesław Kosydor on Czerwiec 25, 2014 at 7:17 am

    Bardzo proszę. Czy mógłby Pan przysłać mi skan z aktu urodzenia Feliksa Kosydora ur. 1897r w Świętym Józefie. Rewelacje, które mi pan przekazał na ten temat zmuszą mnie do zmiany mojej wiedzy na temat historii mojej rodziny. Nie tylko ojca, ale chyba jeszcze innych osób ze Świętego Józefa.
    Czy w zbiorach Świętego Józefa znajdują się jakieś informacje nt. nazwiska Galiński, a szczególnie Michał?
    Jeszcze jedno: jak mógłbym przesłać ew. zdjęcia, dokumenty do zbiorów dot. Świętego Józefa?

    Odpowiedz

    • Wysłałem Panu na maila akt urodzenia.
      Co do Galińskich – oczywiście mieszkała w Św. Józefie, ale nijak nie mogę doszukać się nigdzie Michała Galińskiego, także sytuacja dosyć zagadkowa, bo nie potrafię na razie powiązać tego nazwiska w żaden sposób z Kosydorami
      Co do zdjęć: bardzo proszę przesłać je do mnie na adres zwrotny wraz z opisami (kto na zdjęciu, gdzie i kiedy zrobione – jeśli wiadomo), opublikuję je na stronie.

      Odpowiedz

  14. Posted by barbara Chałat on Listopad 3, 2014 at 7:13 pm

    Witam,poszukuję wiadomości o rodzinie Jana Bury i Jadwigi śmietana z Chorosna

    Odpowiedz

    • Rodzina Bury przyjechała na Pokucie z okolic Sanoka. Osiedlili się w Hołoskowie,
      a potem Jan Bury przeniósł się do Chorosna.
      Jadwiga Śmietana zmarła jeszcze przed wojną, została pochowana w Św. Józefie. Chowali ją podobno razem z Janem Gwozdą z Chorosna, bo w tym samym dniu zmarli. Jan Bury po wojnie osiedlił się w Olbrachcicach –> we wschodniej części wsi, w domu, gdzie mieszkali po nim, kolejno: Andrysiak, Paw, Bystryk (ten ostatni chyba także obecnie).
      Jan mieszkał tam z córką Bronisławą. Następnie Jan mieszkał z dwójką najmłodszych dzieci: Marianem i Kazimierą. Gdy Marian poszedł do wojska, Kazimiera oddała Jana do domu starców w Ścinawie. Tam zmarł.

      Rodzice Jana Burego i Jadwigi:
      1. Zofia (zmarła jako młoda panienka)
      2. Stanisław + Julia Świątek (Julia pochowana jest w Olbrachcicach Wlk.)
      3. Julian + Zofia Trojnar (–>Zofia pochodziła z ul. Brodki w Św. Józefie. Zamieszkali w miejscowości Bredtheim)
      4. Emilia + ? Zugaj (zamieszkali w Michałkowie, wywiezieni na Syberię, Emilia tam zmarła)
      5. Gizela (zmarła na tyfus w Stanisławowie)
      6. Bronisława + (1942) Ignacy Pittner z Wypychanówki (–> mieszkali w Chorośnie. Ignacego zabrali podczas wojny na roboty do Niemiec. Już nie wrócił).
      7. Józef + ?
      8. Władysława (niezamężna, miała śmiertelną wadę serca, zmarła w Polanicy w sanatorium)
      9. Kazimiera –> miała 4 dzieci, ale, jak to się mówi, każde „z innej parafii”. Mieszkała w Ząbkowicach na ul. Ziębickiej.
      10. Marian + ? Terlaga (–> jej matka była siostrą Gabriela Solaka z ul. Lwowskiej w Św. Józefie).

      Z której z powyższych linii rodziny Bury Pani pochodzi?
      Może mogłaby Pani uzupełnić te informacje?
      Posiada Pani jakieś stare rodzinne zdjęcia?

      Odpowiedz

  15. Wiesiu,mam troszkę informacji na temat rodziny Garzyńskich.czy Cię to interesuje ?Rozmawiałam na temat szafy z Basią.Ewa

    Odpowiedz

  16. Posted by Maryna on Czerwiec 8, 2015 at 10:54 pm

    Czytam te wszystkie komentarze jeden po drugim i coraz bardziej wesoło mi się robi:)
    No, po prostu strach się bać;)) Człowiek chce uzupełnić swoją wiedzą, dopasować jakieś nowe gałązkli do swojego drzewa, a tu… historię trzeba zmieniać. W inne parafie zaglądać;)
    Życie to jednak jest cały czas niezmienne:)

    Odpowiedz

  17. Posted by z domu ceglarska on Listopad 16, 2015 at 11:50 pm

    szukam danych o moich przodkach znalazłam na stronie swoich pradziadka Anne i Jana Kaciała

    Odpowiedz

  18. Posted by z domu rodowe Dudek babci strony Kaciała on Listopad 17, 2015 at 12:14 am

    znalazłam ślady swojego pradziadka Jana Kaciałai jego siostry anny miał żone Katarzyne mieli dwie córki Franciszke i Anne dzadek zmzrł na wschodzie a prababcia osiedliła się w zachodnipopmorskim w Góralicach babcia wzieła na wychowanie dziecko kogoś z rodziny jana prawdopodobnie siostry gdyż ona zmarła a jej mąż ożenił się po raz drugi i niechciał wychowywać syna tyle wiem prababcia z domu Widła córka Pawła Rozali niestety niewiem jak miała z domu szukam informacji na temat rodziny Kaciała i Dudek miaszkali św stanisław prbabcia urodziła się w Zabierzów 03.05.1863

    Odpowiedz

  19. Posted by z domu rodowe Dudek babci strony Kaciała on Listopad 17, 2015 at 12:27 am

    prosze o jakieś dane natemat jana kaciała i kararzynyz domu Widła matka rozalia a ojciec Paweł znalazłam silady pradziadka niewiele wiem na ten temat

    Odpowiedz

  20. Kila informacji z posta nie pasuje do tych które ja mam:

    Rodzina Kaciała:
    1. jedyny Jan Kaciała ze Św. Stanisława, o którym mam informacje, to ten, który ok 1928 roku ożenił się z Anną Augustyn (c. Michała). Tymczasem Pani pisze, że żoną Jana była Katarzyna…
    Czy wie Pani jak nazywali się rodzice Jana Kaciała? Jakie są daty urodzenia i śmierci Jana?
    Może Katarzyna to była druga żona? Bo z tego co wiem z Anną mieli syna Juliana (ur. 1930).

    2. W Św. Józefie mieszkał Piotr Kaciała – czy to brat Jana?

    Rodzina Widła:
    3. Paweł Widła mieszkał w Św. Józefie, ale jego żoną była Anna Kuśmirz, a nie Rozalia…
    tu znowu pytanie: zna Pani daty dla Pawła Widła oraz jego rodziców?

    Odpowiedz

    • Posted by mandarynka on Listopad 18, 2015 at 10:45 pm

      był brat na to wychodzi że mój pradziadek miał na imię Piotr i jego brat miał na imię |Jan miał troje dzieci Apolonie , Helna, Zbigniew mówili na niego mundek oni zostali sierotami niwiem jak miała na imię ich mama ale może się dowiem Jan ożenił się po raz drugi ale nie wychowywał dzieci zbigniewa wychowywała moja babcia Franciszka Dudek(Kaciała)córka Piotra

      Odpowiedz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: